lördag, januari 21, 2012

Helgfrukost

Det dåliga fotoljuset som råder gör att det inte blir så mycket bilder och därmed inget att visa på bloggen... 

De här bilderna togs under förra helgen då vi hade turen att få uppleva en solig förmiddag där köket badade i januariljus vid den sena frukosten. 



Jag vill passa på att hälsa alla nya följare hjärtligt välkomna och tacka alla er som kommenterar. Själv är jag lite dålig på att kommentera hos er just nu, det blir mest bloggläsande i mobilen och det är lite krångligare att kommentera där, så ofta blir det inte av tyvärr. 

Förresten, idag upptäckte jag att min blogg är uppe i 199 följare och det känns fantastiskt kul! Nu är jag riktigt nyfiken på vem som blir nr.200! :) 


14 kommentarer:

  1. Så lekkert :)
    Så mange herlige farger!

    SvaraRadera
  2. Du må jo ha et av de mest fargerike hjemmene som finnes:-) Og allikevel føles det ikke som for mye:-) Dagslyset er helt grusomt nå, ja. Vanskelig å ta brukbare bilder.

    Klem

    SvaraRadera
  3. Så mye fine farger;) Så fint hos deg alltid. Ha en fin søndag som kommer, klem W

    SvaraRadera
  4. I love these things!! Have a happy day! Greetings Riitta Sinikka.

    SvaraRadera
  5. Åhh ditt underbara kök! Jag vill ha det här hemma.... kan man flytta bara ett kök tro..? Idag badar vårt hus i solstrålar och ute ligger snö... så idag borde jag fota allt jag kan komma på att fota ;-)

    SvaraRadera
  6. Underbara bilder gumman..jag vill också ha sol nu men här vräker snön ner idag..suck..

    Ha en fortsatt fin söndag! <3
    Kraaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  7. Åh så fint det är. Härligt att få sitta där å äta god frukost! Hoppas jag får ett liknande nu när jag flyttar. Kanske kan vi hålla ihop det så där fint som du/ni gjort. KRAM

    SvaraRadera
  8. Härliga bilder med härliga färger! Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  9. Å få spise helgefrokost på DET kule kjøkkenet vil jeg og :) Elsker fargene! Og ELSKER lampa :)

    Ha en fin søndag :)
    Klem Lene

    SvaraRadera
  10. blir så underbart glad här när jag kikar in! älskar färgen på väggarna, påminner om väggarna i Göteborg i min lilla lägenhet där. saknar den ibland. tack för att du sprider vackraste våren kära fina. och jag är säker du passar i byxor också. är nog bara en själv som tycker sådär. jag tycker ju inte jag kan, alltid nåt fel, hehe..

    kramar en söndag, Lycke

    SvaraRadera
  11. Åh jag vet hur det är det där med att läsa i mobilen och att inte göra sig besvär att kommentera därför bättrar jag mig nu.
    Jag läser fortfarande din blogg och gläds åt alla karamell-härliga-sprakande bilder du lägger upp. Finfint! Men jag saknar dina illustrationer...
    Kramar Stina.

    SvaraRadera
  12. Kul med så många följare! inte konstigt med tanke på hur fin och inspirerande den är (eller det du gör)
    Vilken effektfull bild överst, med lampan framför tavlorna.

    SvaraRadera
  13. Jj vad mysigt kök! Och frukost är väl bästa måltiden på dygnet eller hur? ;)

    SvaraRadera
  14. Härliga Bilder och vilken fin blogg du har!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, den gör mig glad! ^_^